7 Geweldige Redenen om een Virtueel Assistent in te huren

MENSEN VRAGEN WEL EENS, WAT ER NU ZO HANDIG IS AAN HET HEBBEN VAN EEN VIRTUEEL ASSISTENT.

HIERONDER BESCHRIJF IK 7 REDENEN IN DRIE VERSCHILLENDE THEMA’S.

  1. Thema: Tijd, Geld en Kosten
  2. Thema: Kennis en Know-how
  3. Thema: Gemak en Flexibiliteit 

TIJD | GELD | KOSTEN

Als zelfstandige ondernemer is jouw prioriteit om te zorgen dat je je bedrijf draaiend houdt. Dat betekent bezig zijn met en voor je klanten. In het begin zal je tijd genoeg hebben om alles zelf te doen. Zoals het werken aan je zichtbaarheid, je administratie, netwerkbijeenkomsten bezoeken, zaken uitzoeken op het internet, je facturatie, je telefoon, email en je agenda bijhouden, je website up-to-date houden of misschien zelf bouwen. Logisch dat je in die beginfase denkt dat je geen hulp nodig hebt en pas gaat stressen en hulp gaat zoeken wanneer de spreekwoordelijke emmer al is overgelopen. 

Bedenk eens wat het je oplevert als je niet meer (voorbeeld) 10 uur per week bezig bent met de randzaken. Bereken jouw tarief maal die 10 uur. En zet daar tegenover het tarief van een gemiddelde Virtuele Assistent (€40-€65). Zie je de winst? En niet alleen in tijd, maar ook in rust, focus, vrije tijd. Want die 10 uur heb je binnen no time terugverdiend; die kun jij declarabel inzetten voor jouw klanten. 

Een Virtueel Assistent heeft ook de fases doorlopen waar jij als zzp’er doorheen gaat. Zij (of hij) is tenslotte zelf ook zelfstandig professional en dat maakt dat een VA daarom ook een goede sparringpartner is.

Voor bedrijven is het fijn flexibel te kunnen omgaan met aantrekken van VA’s. Geen tijdelijke of vaste contracten, geen werkgeverslasten, geen premies, geen ellenlange inwerkperiode’s, geen werkplek inrichten, niet verantwoordelijk voor pensioenpremies, doorbetaling loon bij ziekte, etc. 

KENNIS | KNOW-HOW

Omdat de meeste Virtuele Assistenten een specialisatie hebben, zijn zij op de hoogte van de laatste ins-/outs van hun specialisatie. Zij weten veel van een bepaald onderwerp of van een tool en zijn daarom in kortere tijd, dan die jij als ondernemer nodig zou hebben, met een klus klaar. Daarnaast investeert een VA vaak in opleidingen, trainingen, workshops, cursussen en webinars om haar kennis bij te houden en uit te breiden.
En, als zij het niet weet, dan is er wel iemand in haar netwerk die het weet.

Idee Kennis Know How Ondernemer Virtual Assistant

GEMAK | FLEXIBILITEIT

Een Virtueel Assistent is een professional. Veel VA’s hebben meerdere klanten in hun portefeuille en zijn zij gewend om te snel te schakelen tussen klanten en opdrachten. Daarnaast kunnen de meeste als geen ander werkzaamheden plannen en zijn zij in staat flexibel om te gaan met de tijd die beschikbaar is. Veel VA’s vinden het uitvoeren van eenmalige opdrachten of klussen geen probleem. Er zijn zelfs VA’s die best wel een aantal uur bij je op kantoor willen komen, als je het lief vraagt…. ?

Voor organisaties & bedrijven is het ontzettend makkelijk om een VA in te huren voor een bepaald project.

Denk je nu na het lezen van dit alles, oh ja dit is DE oplossing voor mijn probleem, dan weet je me te vinden en kan je rechtstreeks naar de contact pagina.

Wil je nog meer informatie, dan zou ik je aanraden om de veelgestelde vragen pagina te bezoeken en de referenties te lezen die onderaan de “Over mij” pagina staan.

En je kan me natuurlijk ook altijd bellen, e-mailen, whatsappen, Facebooken, instagrammen enz. om meer informatie te krijgen.

Ik weet zeker dat je geen spijt gaat krijgen van die kleine investering qua tijd, want ik beloof je als je mij inhuurt als virtueel assistent, krijg je er echt heel veel voor terug!

Om het je makkelijk te maken heb ik hieronder al een hele mooie grote knop geplaatst die je rechtstreeks naar de contactmogelijkheden brengt! ?

Diana van Santen - de Bruijn

Diana van Santen - de Bruijn

Artemis VA

Hoi daar! Ik ben Diana van Santen – de Bruijn, het brein achter Artemis VA – Technisch Virtual Assistant.

Mijn drive? Mensen bijstaan en hen echt gelukkig maken, zowel zakelijk als privé, zodat ze volop van het leven kunnen genieten.

Het proces van enthousiast inspireren en samen creatieve mogelijkheden en oplossingen ontdekken? Dat vind ik geweldig! We groeien samen, ervaren minder stress en boeken meer succes.

Mijn focus? Ondernemers ondersteunen met webdesign en marketing, inclusief SEO en e-mailmarketing. Met mijn toegewijde aanpak weten ondernemers zoals jij dat ze er niet alleen voor staan. Het wordt gemakkelijker om taken los te laten die te veel tijd en energie vergen, zodat jij je kunt concentreren op jouw vakgebied en daar nog succesvoller kunt zijn.

Stress? Dat zal verminderen. Maar ach, dat is toch geen probleem, toch?! 😉

Gerelateerde berichten

Plan, en word super productief!

Eenvoudige manieren om elke week van je leven het meest productief te maken Een doel zonder plan is alleen een wens Ben jij een van die mensen die altijd denkt aan de dingen die ze volgende week moeten doen? Zie je jezelf altijd overdonderd worden door je to-do...

Plan En Word Mega Productief